Kuinka saada pk-yritykset kiinnostumaan sosiaalisen median hyödyntämisestä?

Keskustelimme eilen TÖPSELI -hankkeen ( http://topseli.ning.com/  )  ohjausryhmässä siitä, kuinka saisimme länsiuusimaalaiset pk-yritykset kiinnostumaan sosiaalisen median tarjoamista hyödyistä.  Kun useimmille pk-yrittäjille some on käsitteenä vieras ja ehkä pelottavakin, he eivät välttämättä tiedä, mitä he voisivat haluta sen suhteen. Ja seuraava kysymys on, mitä se toisi viivan alle.  Lopputulemana päätimme lähestyä heitä jatkossa hyötyjen kautta: miten saan minun asiakkaistani enemmän tietoa – kuinka pystyn paremmin tuntemaan kanta-asiakkaani jne.

Järjestämme 12.10.2009 taas pk-yrittäjille suunnatun seminaarin aiheesta. Se on jatkoa viime kevään ”Sähköä ja säpinää binekseen verkosta” -seminaarille. Tuolloin lähestyimme yrityksiä eri välineiden esittelyn (opiskelijoiden demot blogeista, wikeista, mobiilimarkkinoinnista ja virtuaalimaailmoista) sekä yrityscasien kautta (pari pk-yrittäjää kertoi rohkaisevia kokemuksia). Seminaari oli sisällöllisesti varsin onnistunut, mutta emme saaneet kuin kourallisia yrittäjiä liikkeelle.

Advertisements

Avainsanat: ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: