Ne todelliset driverit: EMOOTIOT

Osallistuin StratMark -seminaariin ja se kyllä kannatti. Markkinoinnin tulevaisuutta koskevassa paneelissa mm. Mikael Jungner, Hankenin Tore Strandvik ja moderaattorina toiminut Mika Panzar esittivät lennokkaita ajatuksia. Tore Strandvik toi mielestäni hyvin esille sen, kuinka hienointa hienoin ja uusinta uusin teknologia ei viitoita tietä voittoon: CRM = heikentynyt asiakkuuksien hoito; Modernit palvelumekanismit = heikentynyt asiakaspalvelu. Tunteet ovat asiakkaan todelliset driverit, se on iänikuinen totuus. Siksipä iPhone peittoaa Nokian älypuhelimet mennen tullen, kuten Mikael Jungner hienosti yhden miehen istallaatiossaan kiteytti.
Olikin aika hausta yhteensattuma kun juuri samana päivänä Seth Godinin blogin otsakkeena oli ”Too much data leads to not enough belief”.  Vaikka olisi kuinka paljon dataa tuotteen/palvelun hyvyydestä, se ei riitä, jos emme saa asiakasta uskomaan siihen.

Mainokset

Avainsanat:

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: