Totuuksia ja myyttejä mainonnasta

Dave Trottin inspiroiva blogi ”Advertising doesn’t sell stuff” kiteyttää hienosti peruutotuuksia mainonnan tehosta: se on vain yksi myyntiin vaikuttavista tekijöistä – hinta, laatu, väri, maku, ostajan mieliala, vuodenaika, ostajan uskonto, tuotteen saatavuus jne. Hyvä mainos myy, jos nuo muut tekijät ovat kohdallaan. Ja hyvä tuote myy huonosta mainoksesta riippumatta.

Advertisements

Avainsanat:

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: